20 november 2017: Verenigingsavond en veiling

De eerstvolgende verenigingsavond van de NVPV afdeling Deventer is op maandagavond 20 november. De zaal aan de Van Vlotenlaan 85 is open vanaf 19.00 uur. De veiling begint omstreeks 20.45 uur. De kavels zijn voorafgaand aan de veiling te bezichtigen. De volledige kavellijst is te vinden onder het kopje ‘veiling’. Kom gerust eens vrijblijvend langs om te kijken!

Nieuwe Veilinglijsten

Onder het kopje ‘Veiling’ vindt u de nieuwe veilinglijsten van de verenigingsavonden van november en december.

16 oktober 2017: Verenigingsavond en veiling

De eerstvolgende verenigingsavond van de NVPV afdeling Deventer is op maandagavond 16 oktober. De zaal aan de Van Vlotenlaan 85 is open vanaf 19.00 uur. De veiling begint omstreeks 20.45 uur. De kavels zijn voorafgaand aan de veiling te bezichtigen. De volledige kavellijst is te vinden onder het kopje ‘veiling’. Hieronder vindt u een aantal scans van de kavels die worden aangeboden. Door op een afbeelding te klikken krijgt u een vergrootte weergave.

kavel 03

Kavel 5

kavel 05

Kavel 9

kavel 07

Kavel 11

kavel 11

Kavel 12

kavel 14

Kavel 13

kavel 17 kavel 17a

Kavel 15 voor- en achterzijde

kavel 18

Kavel 16

kavel 19 kavel 19a

Kavel 23

zaterdag 30 september 2017: GROTE NAJAARSBEURS en VEILING

Op zaterdag 30 september 2017 organiseert de NVPV afdeling Deventer een grote NAJAARSBEURS.
Deze wordt gehouden in het wijkgebouw aan de Van Vlotenlaan 85, 7412 SC Deventer. De locatie is goed bereikbaar per openbaar vervoer. In de directe omgeving is goede parkeergelegenheid. We zijn open van 10 tot 16 uur. De veiling van 135 kavels begint om 15.30 uur. De kavels zijn tot 15.00 uur te bezichtigen.

Klik hier voor de kavellijst.

Hieronder vindt u een aantal scans van kavels uit de veiling.

We hopen u te mogen begroeten! De entree is gratis.

kavel 02

Kavel 1

kavel 08 kavel 08a

Kavel 20 voor- en achterzijde

kavel 09 kavel 09a

Kavel 22 voor- en achterzijde

kavel 10 kavel 10a

Kavel 23 voor- en achterzijde

kavel 13

Kavel 24

18 september 2017

Na een welverdiende vakantie start het postzegelseizoen weer. De eerste verenigingsavond van de NVPV afdeling Deventer is op MAANDAGAVOND 18 SEPTEMBER. De zaal aan de Van Vlotenlaan 85 is open vanaf 19.00 uur. De veiling begint omstreeks 20.45 uur. De kavels zijn voorafgaand aan de veiling te bezichtigen. Hieronder vindt u een aantal scans van de kavels die worden aangeboden. Door op een afbeelding te klikken krijgt u een vergrootte weergave. Klik hier om de hele veilinglijst te kunnen bekijken.

kavel 01Kavel 1

kavel 04 kavel 04aKavel 4 voor- en achterzijde