18 juni 2018: Verenigingsavond en veiling

Op maandagavond 18 juni is er een verenigingsavond met veiling van de Deventer Postzegelvereniging. De zaal aan de Van Vlotenlaan 85 is open vanaf 19.00 uur. De veiling begint omstreeks 20.45 uur. De kavels zijn voorafgaand aan de veiling te bezichtigen. De volledige kavellijst vindt u onder het kopje ‘veiling’ of klik hier. Dit is de laatste verenigingsavond voor de zomerstop. Kom eens langs: er zijn genoeg leuke kavels in de veiling om u bezig te houden tot de start van het nieuwe seizoen in september!

14 mei 2018: Verenigingsavond en veiling

Op maandagavond 14 mei is er een verenigingsavond met veiling van de Deventer Postzegelvereniging. In verband met Pinksteren is dit de tweede maandag van de maand in plaats van de derde. De zaal aan de Van Vlotenlaan 85 is open vanaf 19.00 uur. De veiling begint omstreeks 20.45 uur. De kavels zijn voorafgaand aan de veiling te bezichtigen. De volledige kavellijst vindt u onder het kopje ‘veiling’ of klik hier.

Beursvelletje verkrijgbaar

Het speciale velletje persoonlijke zegels dat de Deventer Postzegelvereniging heeft uitgegeven bij gelegenheid van haar 100e beurs is nog verkrijgbaar. Een velletje van 10 zegels kost 11 euro. Heeft u belangstelling? Het velletje is te koop tijdens onze verenigingsavonden (b.v. op 16 april en 14 mei) of neem contact op via het contactformulier op deze site.

16 april 2018: Verenigingsavond en veiling

Op maandagavond 16 april is er een verenigingsavond met veiling van de Deventer Postzegelvereniging. De zaal aan de Van Vlotenlaan 85 is open vanaf 19.00 uur. De veiling begint omstreeks 20.45 uur. De kavels zijn voorafgaand aan de veiling te bezichtigen. De volledige kavellijst is te vinden onder het kopje ‘veiling’ of klik hier.

zaterdag 31 maart 2018: GROTE VOORJAARSBEURS

Op zaterdag 31 maart 2018 organiseert de Deventer Postzegelvereniging een GROTE VOORJAARSBEURS.
Deze wordt gehouden in het wijkgebouw aan de Van Vlotenlaan 85, 7412 SC Deventer. De locatie is goed bereikbaar per openbaar vervoer: stadsbus lijn 3 richting ‘Platvoet via Zandweerd’, halte Vermeerstraat is voor de deur. In de directe omgeving is goede parkeergelegenheid. We zijn open van 10 tot 16 uur. De veiling van 250 kavels (waaronder enkele TOP-KAVELS!!!) begint om 15.30 uur. De kavels zijn tot 15.00 uur te bezichtigen.

Klik hier voor de complete kavellijst.

We hopen u te mogen begroeten! De entree is gratis.

Hieronder vindt u een aantal scans van kavels uit de veiling. Klik op een afbeelding om deze vergroot op het scherm te krijgen.

Kavel 8

Kavel 9