Veiling Info

Op de verenigingsavonden van de Deventer Postzegelvereniging, die worden gehouden op de 3e maandag van de maand, wordt een veiling georganiseerd. Onder het kopje ‘veilinglijsten’ leest u een beschrijving van de kavels. Op de avond zelf zijn de kavels te bezichtigen vanaf 19.30 uur. De veiling begint omstreeks 20.45 uur.

Twee maal per jaar organiseert de vereniging een grote beursdag. Meestal is dit op de laatste zaterdag van de maand maart (Voorjaarsbeurs) en de eerste zaterdag van de maand september (Najaarsbeurs). Ook de kavels voor deze veilingen vindt u onder ‘veilinglijsten’. Op deze dagen begint de veiling omstreeks 15.30 uur.

Indien u, als lid van de vereniging, kavels te koop aan wil bieden via onze veiling kunt u hier het inleverbriefje downloaden. Indien u een schriftelijk bod wenst uit te brengen kunt u hier desbetreffend formulier downloaden. Mail de formulieren, samen met uw contactgegevens naar: info@deventerpostzegelvereniging.nl

Ook voor niet-leden is het mogelijk om veilingkavels te kopen. Lees wel vooraf de verkoopvoorwaarden. Kom eens kijken hoe het er op een veiling aan toe gaat!